LOLCover Snark - A Contest!

Inspired by snarkhunter’s comment in our last cover snark, and clamored for by many, including me despite my own exceptionally poor OMG Bad Photoshop skillz (they are not uber uber l33t by a longshot), behold: a contest to kick off our new site design. I give you: LOL COVER SNARK!

The rules: add your LOLCoverSnark to the comments, and we’ll judge in the comment thread itself for the best of the group. You can email me (sarah @ smartbitchestrashybooks.com) your vote if you don’t like to comment (Hi Lurkers! Hayadoin?). Comments will close in

 

24

 

48 hours (G’day Australia!) and winners will get books and a Romance Novel magnetic poetry set for their very own.

And now, our samples, let us show you them.

image

image

image

image

image

image

image

Comments are Closed

  1. 1
    CantateForever says:

    Oh my. Penis goes where? Perfect.

  2. 2
    Christina says:

    I love these sample covers!!! I did some hunting and found a HI-larious site:
    http://www.worldoflongmire.com (under features) that spoofs romance book covers.  Funny, funny!

  3. 3
    Techie says:

    #2: SRY U WUZ SAYIN SOMETHIN?

  4. 4

    LMAO! Psssst You is adopted! LMAO!!!

  5. 5
    Lleeo says:

    Ohhhh… penis goes there LOL! The double penis one is amazing. ;D

    But I have to admit, I think Logmire has you beat with his The Love Bum cover:

    I think changing the tag-line under the title and the ‘Author of’ part to match the title was a particularly brilliant touch. I mean, The Love Bum: The stars were his ceiling, a refrigerator box his den of love…” ROFL!

    I really wish I had Photoshop now…

    And because fart jokes never get old, one more:

  6. 6

    LOL!

    I really needed these today.

  7. 7
    allison says:

    #5 NOM NOM NOM!!

    OR

    #6 UR ASS I FINDZ IT… NO SRSLY I FINDZ IT… NO WAITZ…

  8. 8
  9. 9
    RStewie says:

    #1: Ur man-titty iz makin me hungrys.

    #4: Want oral first! kthx.
    or
    Ur conditioner.  I needs some.

    #5: Ur Man-titty. Do Not Want!

  10. 10

    image
    Trying again to post directly into comment….

  11. 11

    ok, here’s a lame one I did with one of my own covers! LOL!

    Photobucket

  12. 12
    Jaci Burton says:

    #1 – I CAN HAS UR PENIS NAO?

    #2 – I M IN UR EAR, NOMMING UR EARWIGS

    #3 – I HAS SEKRIT BEBEH.

  13. 13

    #3:  My adamz apple…I hides it.

  14. 14

    #1
    MMM, I LICK OFF ALL YOUR HAIR

    #5
    DAMN, YOU IS UGLY

    #7
    WAIT, THE SWAN IS WATCHING!

  15. 15
    R. says:

    Ye gods, I’m channelling Jimmy Buffett:

    I don’t know -
    I don’t know -
    I don’t know where it’sa gonna go,
    Butt it ain’t goin’ there!

  16. 16
    Amie says:

    #3 Man Titteh…I needz it

  17. 17
    Mfred says:

    I’m a lurker but I’ve being compelled by the LOLgawds to comment.

    #1 – Nao move hand leetle more 2 center.  Guuuud.

    #5 – I sayz stop!  Americanz Idul iz on!!

  18. 18
    Cat Marsters says:

    Personally I love the Penis Sequels…and now I’m going to go off and look for some of my own to Photoshop.  But in the meantime:

    1.  Turn ma ribbon key: I iz winding down
    2.  Plz help cover up ma wardrobe malfunction kthx
    3.  Look in2 ma eyz, U is feelin sleepy…now tell me ur bank detailz
    4.  I’s a redhead in pink…kill me now
    5.  Get this eegle off my hed…I payz U kthx
    6.  Ow!  U broke by dose!
    7.  Dude…iz U wearin nail polish?

  19. 19
    karmelrio says:

    logmire’s “Pull My Finger” cover almost made me piss myself. 

    A few of my LOLCoverz…

    #4 I HAZ STOCKHOLM SYNDROME KTHXBAI
    #5 – PSSSST…THAT BIG_ASS BIRD JUST CRAPPED ON MY BACK.

  20. 20
    Aubrey says:

    Because I have way too much time on my hands…

  21. 21
    Esri Rose says:

    #1   My leg broke. Carry me wid stubby armz.
    #2   Fall asleep, Mr.? I wake you with lil’ purpl Tazr!
    #3   Tweezy nose hairs fall in lip gloss. I hidez.
    #4   Fabio! Why U no CALL me?!
    #5   Srry. No spirit animal in 3-some.
    #6   2 many Mojitos. U carry me.
    #7   Leda’s boyfriend’s ASS. I kickt it.

  22. 22
    Esri Rose says:

    One more for #1…

    Sansabelt and Mullet…

    I can has?

  23. 23
    Esri Rose says:

    Can’t stop. Another for #1.

    Fabio!

    My name iz KIM!

  24. 24
    Esri Rose says:

    Dangit! That was for #4

    “Fabio!

    My name iz KIM!”

  25. 25
    Esri Rose says:

    #5  

    Urk..

    Fly-by wedgie.

  26. 26
    Gemma says:

    Fun. Must stop now. :)

  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30

Comments are closed.

↑ Back to Top